Je bent hier:

Retourneren

Klachten

Ondanks onze uiterste zorg en controle kan het gebeuren dat u na uw aankoop een materiaal of productiefout ontdekt. Daarom raden wij u aan de geleverde goederen na ontvangst goed te inspecteren en de daarbij gebleken gebreken binnen 5 dagen telefonisch of per email aan ons te melden. Een klacht zal pas gelden wanneer wij de klacht per mail of telefonisch hebben ontvangen.

De algemene garantie is alleen geldig met bon/(kopie)faktuur en binnen 2 maanden na aankoop.

Klachten die wij niet kunnen vergoeden of in behandeling nemen, zijn:

  • Problemen met ritsen, drukkers, knopen, losse stiksels en naden.
  • Het afgeven van kleur op andere artikelen.
  • Slijtage van zolen en hakken.
  • Kale neuzen en andere door een verkeerd gebruik veroorzaakte gebreken, die ons niet verwijtbaar zijn.
  • Bikini`s en ondergoed (om hygiënische redenen).

Is de klacht behandeld en hebben wij een akkoord gegeven voor het retourneren van het artikel dan kunt u het artikel binnen 14 dagen retourneren. Altijd met originele factuur en/of pakbon. Geef op de achterzijde van de factuur/pakbon even aan waarom u het artikel retourneert. Wij nemen na ontvangst direct alles in behandeling en zullen wij doorgaans binnen 2 dagen de betaling terugstorten.

Ruilen

Binnen 14 dagen na ontvangst kunt u het artikel ruilen.

Retourvoorwaarden

Het artikel altijd in originele en onbeschadigde verpakking retourneren in originele staat met origineel aangehechte kaartjes. Stuur altijd de originele pakbon/aankoopbon mee.

Let op: Bij het retourneren van artikelen in de uitverkoop ontvangt u een tegoedbon en geen geld terug en zijn de verzendkosten voor eigen uw rekening. Dit geldt voor alle artikelen met 50%, 60% en 70% korting!

Verzendkosten

Wij berekenen geen verzendkosten bij een aankoop vanaf € 50,00.

Retourkosten

Na ontvangst en controle van de retourzending wordt het aankoopbedrag per omgaande aan u terugbetaald. De kosten voor het verzenden van een retour of ruiling is voor uw eigen rekening.