Je bent hier:

Retourneren

Klachten

Ondanks onze uiterste zorg en controle kan het gebeuren dat jij na je aankoop een materiaal of productiefout ontdekt. Daarom raden wij je aan de geleverde goederen na ontvangst goed te inspecteren en de daarbij gebleken gebreken binnen 14 dagen telefonisch of per email aan ons te melden. Een klacht zal pas gelden wanneer wij de klacht per mail of telefonisch hebben ontvangen.

De algemene garantie is alleen geldig met bon/(kopie)faktuur en binnen 2 maanden na aankoop.

Klachten die wij niet kunnen vergoeden of in behandeling nemen, zijn:

  • Problemen met ritsen, drukkers, knopen, losse stiksels en naden proberen wij zo goed mogelijk op te lossen.
  • Het afgeven van kleur op andere artikelen.
  • Slijtage van zolen en hakken.
  • Kale neuzen en andere door een verkeerd gebruik veroorzaakte gebreken, die ons niet verwijtbaar zijn.
  • Bikini`s en ondergoed (om hygiënische redenen).

Is de klacht behandeld en hebben wij een akkoord gegeven voor het retoureren van het artikel dan kan je het artikel binnen 14 dagen retourneren. Altijd met originele factuur en of pakbon. Geef op de achterzijde van de factuur/pakbon even aan waarom je het artikel retourneert. Wij nemen na ontvangst direct alles in behandeling en zullen wij doorgaans binnen 2 dagen de betaling terugstorten.

Ruilen

Binnen 14 dagen kun je het artikel ruilen.

Retourvoorwaarden

  • Het artikel altijd in orginele en onbeschadigde verpakking retourneren in originele staat met origineel aangehechte kaartjes.
  • Stuur altijd de orginele pakbon/aankoopbon mee.

Verzendkosten

Wij berekenen geen verzendkosten boven een aankoop van € 50.

Retourkosten

Na ontvangst en controle van de retourzending wordt het aankoopbedrag per omgaande aan u terugbetaald. De kosten voor het verzenden van een retour of ruiling ligt aan het bestede bedrag.